lelltjejen

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

Fredagkväll!

Av Matilda - 23 november 2012 18:57

Tjaa alla läsare!  


Det är fredagkväll och jag ligger bara i sängen och slappar.. Har fullt upp hela helgen, först match i munkfors och sen drar jag till hagfors för att vara med Mira   lägntar,


i nästa inlägg blire nog frågestund, kommentera vad ni tycker :D


nu ska jag fortsätta slappa så ni får hare gytt resten av kvällen så skriver jag i morgon :D


kraaam   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 29 november 2012 21:21

Tjaa!   De e torsdag :D snart fredag, veckan har gått sjukt snabbt.. jag tror ja ska sluta blogga, får inga tips lr nått..   vet nt längre..   aja sitter i sängen och tänker och håller på att frysa ihjäl... :s   aja i morn äre skola s...

Av Matilda - 27 november 2012 09:50

Tjaa!   sry för dålig uppdatering, meen har nt haft ork, ïgår var det 1 månad och 1 dag sen min bästa vän dog :/ sen vare 6 år sen min morfar gick bort såå jag var väl ganska nere igår, idag är ja hemma från skolan :( tråååååkigt :( meeen ska typ...

Av Matilda - 25 november 2012 19:38

Tjaa Alla läsare!   Det är söndag och jag har ont överallt.. Har tillbringat min helg i hagförs, hos Becka :D var med mira igår, vi hade de awesome..   i morgon är det måndag och skola orkar nt.. vill nt...  vrf finns det skola..   meen i...

Av Matilda - 24 november 2012 20:10

Tja alla läsare!   Min lördag har varit full packad, först match i munkfors som vi förlorade med 5-3 sen har jag varit i älvstranden och kollat på match med Frida hanna, tilde och några fler, och nu sitter jag hemma hos Mira och skriver      ...

Av Matilda - 23 november 2012 06:58

God morgon alla läsare!     Idag är det äntligen fredag, ska snart till skolan så de blir ett lite kort inlägg. Dagens outfit är blåa jeans randigt linne och en luvtröja   Bekvämt och snyggt. Under helgen ska jag först spela match i munkfors sen ...

Presentation


Never Say Never!

Stay Strong!

Belive!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards